08 mei 2010

Lessen leren? Turn down the volume!

Af en toe kom ik mensen tegen die er van overtuigd zijn dat ze bepaalde lessen moeten leren. Er zou sprake zijn van een karma, waar iets mee gedaan moet worden en er moeten lessen geleerd worden. Alleen weten ze vaak niet welke.

Dat is nu precies de kwebbeldoos in actie. De kwebbeldoos maakt overal een probleem van.
Het enige wat de kwebbeldoos zou moeten begrijpen is dat er geen sprake is van een afgescheiden ik. Er is alleen maar 'intelligence energy' en jij bent die intelligente energie.

Als je dat weet dan zijn alle vragen over wat moet ik doen, wat moet ik leren, hoe moet ik mijn leven vormgeven irrelevant. Immers alles gebeurt vanzelf.

De kwebbeldoos tot rust brengen, turn down the volume. Dat is alles.

Loud music can be dangerous, so exercise your brain with us, turn down the volume

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Fijn dat je een reactie plaatst! Bedankt!
Reacties die te maken hebben met het onderwerp en een inhoudelijk goede bijdrage leveren aan een verder inzicht daarin worden op prijs gesteld en gepubliceerd.
Al het andere zal in het ongemanifesteerde Zijn blijven:)
Opmerkingen worden alleen geplaatst als er een naam onder staat, dat kan ook een nickname (schuilnaam) zijn. Die kan onder de boodschap geplaatst worden.