20 juli 2010

Troep

Wat me opvalt is dat hoeveel troep mensen achter laten na een evenement.
Overal waar mensen samenkomen lijkt dit onvermijdelijk samen te gaan met rotzooi. 
Bij het meer waar ik ga zwemmen staan overal afvalbakken. Toch moet er regelmatig opgeruimd worden.
Ook langs de bermen van de wegen ligt rotzooi. 
Als ik ga zwemmen maak ik gebruik van een stille en milieuvriendelijke fiets (word vaak ingehaald door lawaaiige en milieu onvriendelijke scooters), ik neem geen troep mee (en als ik iets mee zou nemen dan zou ik het in een afvalbak doen).
Als ik iets wil weggooien doe ik het in een afvalbak of gooi het later weg als die er niet is.  
Kennelijk zit er in mijn onbewuste heel veel vuiligheid, anders zou ik denk ik een realiteit vormgeven waarin iedereen zich zo gedraagt..........
Kennelijk projecteer ik de troep naar buiten toe.........
Wat me heerlijk lijkt is een wereld van gelijkgestemden. Mensen die een beetje hetzelfde denken als ik.
Mocht de illusionaire ik toch besluiten tot reincarnatie dan hoop ik misschien daar terecht te komen....


.

1 opmerking:

  1. Denken dat JIJ, dat wat je buiten je ziet, projecteert omdat het blijkbaar in JOU zit, is ook Ego. Dat wat JIJ buiten JOU ziet is wat het is, niets meer en niets minder, en het heeft niet met JOU te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie plaatst! Bedankt!
Reacties die te maken hebben met het onderwerp en een inhoudelijk goede bijdrage leveren aan een verder inzicht daarin worden op prijs gesteld en gepubliceerd.
Al het andere zal in het ongemanifesteerde Zijn blijven:)
Opmerkingen worden alleen geplaatst als er een naam onder staat, dat kan ook een nickname (schuilnaam) zijn. Die kan onder de boodschap geplaatst worden.